Medi și puiul de lăstun

Medi, cu ochiul sticlos şi clonţul ei mare cât veacul, trăncăneşte despre moarte şi viaţă puiul de lăstun aşteaptă lămurirea.

Ultimul jucător al Ripensiei a plecat puţin

Gheorghe Glisici, extrema stânga a juniorilor Ripensiei Timişoara, a plecat să reîntregească echipa celestă. A fost ultimul supravieţuitor al epocii când cluburile româneşti jucau de la egal la egal cu marile formaţii europene.

Italia sub zodia celor “5 stele”

Mişcarea “5 stele,” ultranaţionalistă, înfiinţată în anul 2009 de comediantul italian Beppe Grillo,  a obţinut ieri, conform Exit-Poll-urilor, 29% din sufragiile alegătorilor din cizmă.

Ruga lui Ezicăprar

Penalii scoate-i la raport, femeie, cu denunţuri scrijelite pe beţe de cort, adu-i ruşinaţi în lanţuri,

Cruduţa şi Marele Urs

Cruduța era un vrej în pădure. Licuricii și fluturii de noapte au vegheat-o. Unchiul Sam, stăpânul pădurii, a avut grijă ca ea să fie udată, tunsă, frezată și pregătită pentru ziua venirii Marelui Urs. Te-ai fi așteptat să i se citeşte

România, pe ultimul loc din Europa, în Raportul Agendei Digitale

Recentul Raport Digital Agenda for Europe spulberă mitul “România singura ţară cu 4 G”, cu It-işti de top, arătând că suntem pe ultimul loc de pe continent la economia digitală. Un număr infim plăteşte facturi online, puţini folosesc servicii de tip cloud, aplicaţii pentru ghişeele  publice fiind inexistente. Doar la viteza de internet stăm mai bine. Raportul poate fi citit aici. Un alt studiu recent releva că şi la conţinutul de calitate suntem tot pe ultimul loc, conform datelor google, păi deh, dacă şi politicienii fac copy-paste, nu e de mirare că ne furăm cu toţi căciula.

În joia neagră am găsit însă şi un blog artdirling.eu  a Ancăi Nuţă,   pe care nu o cunosc, dar o recomand :

“Communication through content, promotes the brand indirectly along with its products and services, but should not be considered advertising. It is more than that. It’s a form of customer centric communication, which revolves around the needs and expectations of the consumer and not the product itself. It is more like a form of education that is trying to give something valuable to the consumer, before selling him the product”, scrie Anca Nuţă. Şi câtă dreptate are. Sigur că am preluat textul în engleză pentru a nu-i strica esenţa, oricum nu e scris pentru Ghiţă sau Cotovelea, ei nu înţeleg nici în româneşte.

it's art darlingRomânia are nevoie nu numai de artă cu tendinţă, dar şi conţinut de calitate…

It’s Art, dirling, it’s Art! Că bine zice cumătra în ale scrisului de calitate.

Taguri: , ,

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.