Gura păcătosului adevăr grăieşte. Ascultă clipul ANAF, la secunda 26 “România funcţionează cu taxe letale.” Toate televiziunile sunt pline cu acest adevăr.
Deşi s-a bucurat de un buget enorm, Godmother, firma abonată la banii publici şi la cei europeni, n-a avut timp să asculte voice-over-ul. Orice copyrighter adevărat îşi verifică textul şi dă indicaţii despre intonaţii. Dar când faci praf banii publici, nu te mai ‘entere că treaba nu-i coşeră.
Voice-over-ul clipului publicitar a renunțat la hiatul dintre cuvântul ”taxele” și cuvântul ”tale”. Pauza (hiatul) se impunea pentru a nu transforma cuvântul ”tale” în ”letale”.
Iată cum o banală pauză, care nu a fost respectată de către voice-over, poate transforma complet mesajul pe care îl transmiți.
Campania de creație a fost realizată de Godmother, agenția care a câștigat contul în urma unei licitații. Contractul are o valoare de 382.000 de euro.