OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bădiţă anunţă falimentul #rezist

Florin Bădiţă, promotorul cauzei #corupţiaucide, anunţă pe pagina sa de facebook  că e falit. Taman din Budapesta. Spuen fanilor că are nevoie de 4000 de Euro, pentru a-şi achita datoriile. Bădiţă nu e ca alţii asemenea lui. Cu job şi citeşte

rippled jeans

Poţi ieşi la vânătoare de lei în ripped jeans?

  Blugii rupţi nu sunt pentru oricând şi oricine. E un timp de purtat şi unul de agăţat. Vremea când babele luau pantalonii rupţi şi îi coseau a trecut. Îmi amintesc că într-o carte, de acum jumătate de deceniu, Michel citeşte

poker

Un joc dur ca viaţa, frumos ca viaţa, pe care n-ar strica să-l știm cu toţi

    La fel cum piloții de avioane de linie se antrenează mai întâi zeci şi sute de ore pe simulatoare de zbor înainte de-a transporta sute de oameni cu 800 de kilometri pe oră, și noi cei care trebuie citeşte

miciuri 2

Poema muncii

Sfârâie micii în jar proletar ard hălcile în furci de grătar fum de mahorcă mesenii cinstesc halbe la metru berarii servesc.   iar defilează izmele de miciuri Nicio paradă, doar răstigniri prin beciuri.   Dincolo de geam, dublurile privesc cu citeşte

floriile

Intrarea lui Iisus în Ierusalim

Astăzi e ziua în care Iisus intră în Ierusalim călare pe un asin. Îl înviase pe Lazăr, mulţimea îl însoţea. Cei mulţi strigau: “Osana!” În limba ebraică însemna “salvează-ne.” Oamenii l-au văzut în timp ce dărâmă tarabele negustorilor şi cum citeşte

“România funcţionează cu taxe letale”… asta auzi în reclama ANAF

bani bon fiscal

Gura păcătosului adevăr grăieşte. Ascultă clipul ANAF, la secunda 26 “România funcţionează cu taxe letale.” Toate televiziunile sunt pline cu acest adevăr.
Deşi s-a bucurat de un buget enorm, Godmother, firma abonată la banii publici şi la cei europeni, n-a avut timp să asculte voice-over-ul. Orice copyrighter adevărat îşi verifică textul şi dă indicaţii despre intonaţii. Dar când faci praf banii publici, nu te mai ‘entere că treaba nu-i coşeră.

Voice-over-ul clipului publicitar a renunțat la hiatul dintre cuvântul ”taxele” și cuvântul ”tale”. Pauza (hiatul) se impunea pentru a nu transforma cuvântul ”tale” în ”letale”.
Iată cum o banală pauză, care nu a fost respectată de către voice-over, poate transforma complet mesajul pe care îl transmiți.
Campania de creație a fost realizată de Godmother, agenția care a câștigat contul în urma unei licitații. Contractul are o valoare de 382.000 de euro.

Taguri: , , ,

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.