În cartea mea “Furia” am explicat cum am ratat revoluţia mai devreme, în 1987, la meciul Poli cu Dinamo, pentru că unul din galerie ne-a turnat la Securitate şi am fost flancaţi de băieţii în civil, pe tot timpul meciului şi nu am putut pune în aplicare planul de mobilizare: “Jos Ceauşescu!”. Atunci, chemat la vorbitor, de şeful Securităţii Timiş, am trecut pentru prima oară în viaţa mea prin cordonul de mascaţi. După meci, gealaţii m-au bătut numai în ficat ca să mă învăţ minte. De mic, stadionul m-a învăţat, nu numai ce înseamnă revolta faţă de sistem, dar şi cum să cânţi în ploaie când idolii tăi pierd lamentabil. Când merg la meci, întotdeauna stau în mijlocul galeriei, unde simt cel mai bine pulsul şi adrenalina. Pentru mine, fotbalul a fost familie, şcoală şi viaţă.
Revenind la cei 93% care par necunoscuţi, eu i-aş identifica mai mult printre hipsteri, acei sconcşi ai subculturii urbane care salvează Roşia Montană, cu un like, între un joint şi o borâtură pe tastatură. N-aş fi făcut această remarcă dură dacă n-aş fi citit reportajul jurnalistului Vlad Ursulean, “We are fucking angry!” Tânărul neliniştit a înghiţit fum şi a stat sub avalanşa de pietre, doar pentru a reda cât mai veridic nervozitoatea, nervoşilor cu nervii. Un alt artist neconformist, Radu Afrim, posta ieri pe pagina lui de facebook: “ia nu mai bociţi atâta pentru cele trei coşuri de gunoi în flăcări, că nu v-a luat foc bershka, nici h&m-ul. Cum v-aţi fi aşteptat să acţioneze monstrul produs de societatea ultimelor decenii? De unde să-şi ia educaţia? De la televiziunile care acum plâng un eşec? Din presa de circ? Adevăraţii vinovaţi n-au fost acolo. N-au aruncat cu bolovani. Au aruncat cu subcultura şi prostie în populaţie ani de zile.” Cine are ochi să vadă şi minte să înţeleagă?
Ne loveşte subcultura în plex şi dăm vina pe împătimiţii stadioanelor. Doar cei care n-au fost niciodată în arenă pot emite asemenea tâmpenii.
Ce au făcut acuzatorii de azi din fotolile moi ale studiourilor în ultimii 20 de ani? Au stat şi au cârcotit. Asta în timp ce Monica, Irinel şiu Irinuca, Zăvoranca şi Vanessa galopau strident pe esplanadele tembeliziunilor la care ei astăzi, didactic, îi ceartă pe “huligani”. În pofta de rating,. dând cu flit adevăratelor valori naţionale, au produs subomul “fucking angry.” Acel individ neadaptat care nu a învăţat cum să se poarte în societate şi consideră “cool” a fi în stare de “fuck the system.” Şi noi am fost şi suntem împotriva sistemului dar nu scoatem colţii ascuţiţi ai fiarei, nu aruncăm cu pietre în autorităţi. Poate vorbele noastre sunt mai grele decât nişte bolovani în scăfârliile slugilor aparatului. Totul în viaţă are o limită. Occidentul pe care noi l-am venerat dă şi astfel de specimene din tagma “Occupy the streets.”Dar dincolo, societatea şi autorităţile se regrupează şi îi bagă pe hippsteri în borcanul cu răcoare. Să se mai trezească puţin.
“Salvatorii” Roşiei Montane s-au dat azi în stambă. Şi-au scos dintre taste purtările subumane. Pot ei înţelege că viaţa nu e numai moft şi caterincă? A fi “against” nu e sinonim cu a fi vandal. Barbarii au cucerit Roma, dar de la ocupaţi au luat cultura şi civilizaţia. Dar cine să le predea această lecţie, când spaţiul public e invadat de irinei şi irinuci, iar profii lor se uită la “Zero tv”?
P.S. Hipsterii sunt acei indivizi apatici, pretenţioşi şi egoişti, de cele mai multe ori marginalizaţi în mediul lor de viaţă, atât de generaţiile mature, cât şi de tradiţionalişti, care atunci când invadează spaţiul public se comportă anarhic.www.hydepark.ro
Taguri: “Salvatorii" Roşiei Montane, catalin tolontan, hippsteri, ultrasi, Vlad Ursulean
Commentarii (43)
Jan 17, 2012
Anda
eu nu inteleg de ce la fiecare protest, indiferent de cauza sustinuta, trebuie sa apara si cei care pretind ca salveaza Rosia Montana. Inteleg ca vor expunere cat mai mare,dar daca nu fac nimic concret s-o salveze, cad in penibil.
Jan 17, 2012
Ion Diaconu
protestatarilor, nu mai aveti astampar!orice protest, orice nemultumire, hop sa ziceti si de Rosia Montana! dar ceva concret pt zona aia nu ati facut deloc. va pasa ca salvarea vine de la proiectul asta? Nici mie nu-mi place de Base, nici ce se intampla cu sanatatea din Romania, dar de aici sa extrapolam pana la Rm este cale lunga!
Jan 17, 2012
Mariusik
Rosienii nu au nevoie de o asemenea sustinere, huliganica as putea spune. Pot sa se “apere” singuri, iar daca ei vor proiectul, nu inteleg de ce se opun unii care, poate, nici nu stiu unde e Rosia Montana pe harta.
Jan 17, 2012
Radu
Un articol foarte interesant, sutn deacord nu trebuie sa distruga nimic, protestele trebuie sa fie pasnice. Iar la capitolul Rosia Montana , activistii de acolo apar cu orice ocazie care le poaet aduce expunere media, iar protestele astea le vin de mare ajutor
Jan 17, 2012
Mihai
Si uite asa din cauza unor astfel de specimene , total pe dinafara cu proiectul Rosia Monatana si sa nu mai vorbim de toate celalate realizari ce se pot face, sunt platiti pentru a sustine astfel de proteste destul de violente.
Jan 17, 2012
Gogu
Mai sa fie!!! Absolut toti cei 93% dintre cei retinuti de jandarmi sunt contestatrii RMGC. Fara nici o exceptie. Si, evident, ca si membrii Academiei Romane, si Casa Regala, si profesorii universitari care se opun (din motive de convingere profesionala, fundamentate pe o experienta stiintifica de zeci de ani), sunt niste hipsteri, niste “sconcsi” ai subculturii urbane. Maestre, pana la a generaliza, ai face bine sa mai si judeci. Cu capul, nu cu banii firmei din Barbados.
Jan 17, 2012
Johny Kiki
Frate, daca te-as baga in seama, ti-ai da aere.
Jan 17, 2012
Alexandru
Mariuse, nu iti crapa obrazul de rusine ca singurii care sunt de acord cu tine e postacul RMGC?
http://www.kamikazeonline.ro/2011/09/sint-postac-rmgc-si-asta-imi-ocupa-tot-timpul/
Jan 17, 2012
Dana
Aceste specimene nu au ce cauta sa urle sa salveze Rosia Montana.Nu exprima nimic decat o violenta platita.Nu ei reprezinta zona , habar nu au despre Rosia Montana nici pe harta unde este pozitionata..
Jan 17, 2012
Nelu
Draga Dana, iti recomand o drumetie in Apuseni la Rosia Poieni (cum ar veni peste drum de Rosia Montana) vei vedea(sau nu) satul Geamana scufundat sub un lac acid provenit de la exploatarea de cupru deschisa de comunisti in’77. Facand o comparatie, ca si amploare, proiectul RMGC este de zeci de ori mai mare. Asta incercam sa evitam: un dezastru national. Apele cu cianuri se pot infiltra in izvoare si de acolo in marile rauri care te alimenteaza pe tine si pe mine..
Jan 18, 2012
Jucu Alex
@Nelu: Draga Nelu, iti recomand si eu o documentare mai in detaliu, in loc sa faci publice niste ineptii. In primul rand, apele alea vor avea o concentratie nepericuloasa si d-aia s-au aratat multi interesati chiar sa bea din ea ca sa-i convinga pe cei care pun botul la toate zvonurile legate de cianuri. Buhuhu, cea mai moderna tehnologie inventata pana acum in extractia aurului ii sperie doar pe romani.In al doilea rand, iazul va fi intr-o vale captusita cu roca impermeabila, pe Valea Cornei, singura vale din zona captusita cu o manta de argila compactata natural, asa ca nu va fi vorba de infiltrare in izvoare.In prezent, din fostele mine iese un rau rosiatic, care contine si acid sulfuric, care ajunge in Aries si polueaza si marile rauri, dar stoparea acestei fenomen va veni tot de la rmgc, prin ecologizare.
Jan 17, 2012
Alecs vanatorul de postaci
who the fuck is marius ghilezan?…stai sa dau search si vb apoi 😉
Jan 17, 2012
Alecs vanatorul de postaci
0 results found…hmmm…dar in schimb recunosc fetze cunoscute. Salut andadanamihairadunorbi, ce mai faci? 🙂
Jan 18, 2012
Jucu Alex
tu ori n-ai dat search pe google, ori trebuie sa-ti pui ochelari. Domnul Ghilezan scrie aici si pe hydepark,e citat de Evz, ii veti contul de FB si GooglePlus in dreapta comentariilor, ii poti vedea fotografia.Apoi, nu vad niciun comentariu scris de un anume “norbi”, iar restul numelor comune de Dana sau Mihai pe care le citezi inseamna ca din toti romanii care poarta numele asta,toti sunt platiti? cred ca, de fapt, te-a lezat articolul lui Ghilezan, care v-a demascat. Bravo, domnule!
Jan 17, 2012
viktor
Da’ ce de dovezi ai Marius Ghilezan ca protestatarii violenti sunt sustinatorii Campaniei SRM! Esti, si dumneata, cam virulent, mi se pare. Poate o cafea cu cianura (ca doar cafeaua contine cianura, nu?) te va mai calma si iti va oferi o alta perspectiva asupra vietii.
Jan 17, 2012
Jabin Pierre
Sa-ti fie rusine!!! Esti un nimeni’n drum!!!
Jan 17, 2012
Jabin Pierre
Esti un gunoi de om!!!
Jan 17, 2012
Alecs vanatorul de postaci
viktor, nu-ti irosi timpul si nervii…singura dovada a omului este fluturasul lui de salariu 😉 a aruncat-o si el asa..poate prinde la antene….la iRealitatea. Chiar asa…Rosia Montana este in strada, e vie, se aude si se vede la fiecare stire prin oamenii care stau in frig si tin bannere, prin oameni care striga, canta, oameni vii….prin voi dragi postaci RMGC-isti nu are cum sa existe, pentru ca voi existati doar virtual :))))…bine, e si varianta: ‘baie de multime/ daca va tine’ :))))
Jan 17, 2012
florin
tu autorule esti un tampit si un scelerat. sa-ti fie rusine! eu nu sunt hipster si nici nu-mi plac hipsterii, dar dumneata tot tampit ramai.
Jan 17, 2012
Gabi
Membri academiei romane sunt impotriva pentru ca nici nu sunt asa de bine informati,ei inca cred ca acolo se gaseste tot tabelul periodic, nu te supara. Cat despre protestatari, majoritatea (aia93% ) striga anti putere nici de cum impotriva rosia montana udne striga cativa care vin cu bannerul
Jan 18, 2012
Radu
@nelu, cianura nu o sa se infiltreze in panza freatica, deci nu o sa ajunga in izvoare sau lacuri etc. Tocmai asta este partea buna ca iaz-ul respectiv este impermeabil si are unul din cele mai sigure baraje din lume ca sa il tina
Jan 18, 2012
Vasi
Poate nu sunt toti protestatarii clasici ai ongului, dar majoritatea e posibil. Doar le-am vazut si eu si toata Romania, la tv, steagurile fluturand. Eu astept solutiile lor pt salvarea RM, daca nu le au si, pana acum, nu au avut, i-as ruga sa stea la locul lor.
Jan 18, 2012
Mihai
De la activistii cu salvarea care defapt nu e salvare sincer ma asteptam la proteste de genul asta si eram sigur ca o sa se alature protestatarilor chit ca acolo este vorba despre altceva…asta fac ei, orice pentru imaginea media
Jan 18, 2012
PandaMadame
va respect opinia. e blogul dvs, aveti dreptul sa scrieti, in principiu, orice vreti. Am auzit ca sociologii vorbesc despre acelasi tip de persoane care vine sa protesteze in piete, asa ca inclin sa cred ca de hippsteri e vorba. As mai vrea sa adaug un lucru: ca salvare cu forta nu se poate!
Jan 18, 2012
Alin
Alt lingou ! Faina poza, de rahat postu.
Jan 18, 2012
MIhai
Nu asa se salveaza Rosia Montana , nu asa se proteseteaza ducand astfel de oameni. Nu inteleg de ce se platesc oameni ca acestia pentru ca crea un astfel de show.Unii chiar isi bat joc de Rosia Montana si cer salvarea ei prin violenta..
Jan 18, 2012
Adrian
Articolul pare un atac parsiv la adresa contestatarilor RMGC. Azi ii acuza de violentele din Piata Universitatii, iar maine de falimentul social si economic al tarii, si asta doar pentru ca se opun unui proiect atat de drag domnului Ghilezan. “How low can he go?”
Jan 18, 2012
Calin
“salvatorii” Rosia Montana se pare ca au trecut de la salvarea localitatii cu forta, impotriva vointei si dorintei celor din localitatea pe care vor sa o salveze, la salvare cu forta fizica. E nasol la ce se ajunge in tara asta cand unii isi urmaresc scopurile fara scrupule profitand de orice adunare
Jan 18, 2012
alex
E fain sa vad atatia “suporteri” (probabil toti cu acelasi IP) ai acestui “jurnalist”. Imi place ca multi considera datele oferite de MG de necontestat. Sunt in primul rand curios de unde ai datele astea mai?! (ca nu iti pot spune domnule…e greu, trebuie sa castigi un apelativ civilizat). Imi place si cum acest MG pretinde a cunoaste generatii intregi de oameni, fie tineri sau nu. Nu sunt hipster, nici roaker si nici analfabet (in comparatie cu unii din sustinatorii acestui blog). Dar am si eu un lucru comun cu tine, mai ( da, tu MG): sunt om…probabil mai educat decat tine avand in vedere ca stadionul ti-a fost scoala. Si iti pot spune ca multi din oamenii din generatia mea sunt mult mai educati decat tine sau altii ca tine care considera ca e bine sa improsti cu noroi peste oamenii care au ceva de zis. Asta e violenta, nu faptul ca unul sau altul arunca pietre. Imbecilitatea de care dai dovada categorisind generatii intregi drept nule e de o violenta mult mai mare. Cat despre Rosia Montana, trecand peste cianuri, MAI BOILOR! Voua nu va e rusine ca vi se vand resursele pe care apoi le cumparati la pret triplu de la cei ce fac exploatari la voi in tara?! Nu cianura e problema. Problema e ca un presedinte vinde o bucata de pamant bogata in resurse ca si cum ar fi in curtea ma-sii. Problema e ca intre stat si firma ce face exploatarea exista un contract secretizat. Asadar, mai asta, data viitoare cand mai primesti niste banuti ca sa scrii ineptii gandeste-te ca dupa ce termina astia de vandut resursele nu o sa mai ai pentru cine scrie si despre ce scrie. O sa fii tot sclav, nu o sa se schimbe nimic, insa o sa fii sclavul altora care o sa isi dea seamka cat de inapt esti! Eu sunt dac! Tu cu siguranta esti roman (fara diacritice – adica stramosii tai sunt diferiti de ai mei…ai mei aveau demnitate)! Sper sa intelegi ceva din toate astea mai scoler de stadion, mare jurnalist si atotcunoscator!
Jan 18, 2012
Marius Ghilezan
o singură remarcă. Nu fă aceiaşi greşeală ca Tăriceanu. “dintre” nu “din”
in rest, iti respect opiniile
M
Jan 19, 2012
Oana
Uite-l, mă, și pe terminatul ăsta de Ghilezan. Uite-l ce frumos se ia el de cum a folosit icsulescu ”din” în loc de ”dintre”, când el scrie ”nu fă”, ”aceiași” și ”hippsteri”. Vai de capul tău, sărmanule.
Auzi, în cartea ta, ”Furia”. Poate în cartea ta, ”Nimănuinuipasia”.
Hai, jet, bătrâne, că vine pensia peste tine ca un tăvălug și atunci să vezi penibilitate în cadrul ființei tale depășite. Am zis bine nu, că am făcut acordul acolo, ți-a plăcut? Mai fac, dacă vrei.
Eu tot nu înțeleg cum ai tu impresia că poți defini ”hippsterii”, când singurul tău contact cu orice formă de tânăr din ziua de azi se desfășoară în metrou și la coadă la cora.
Pentru final, îți prezint o scară valorică importantă pentru viața ta, pornind de la nesfârșitul izvor de umor involuntar enunțat mai sus, și anume ”Poate vorbele noastre sunt mai grele decât nişte bolovani în scăfârliile slugilor aparatului”. Așadar:
pietre aruncate în orice (mere din copac, ciori de pe gard): 100
bomboane gumate moi aruncate în orice: 20
textele de pe spatele cutiei de detergent: 20
cuvintele tale, oricând, la orice oră: 0
În rest, îți respect opiniile.
Jan 19, 2012
alien
O singura remarca. De fapt doua: ‘nu FACE’ si ‘aceEasi’. Mai insista si la gramatica, si la dictionar.
In rest, iti respect opiniile (?).
A
Jan 18, 2012
alex
Fii atent aici la parerea dictionarului:
DÍNTRE prep. 1. (temporal) din. (În una ~ zile.) 2. (partitiv) din, între, printre. (Cel mai bun ~ toți.). Daca nici definita asta atat de clara nu o intelegi ar trebui sa te opresti din scris!
Jan 18, 2012
Marius Ghilezan
mai insistă la gramatică, nu la dictionar:)
Jan 18, 2012
Tudor
Nu prin astfel de oameni Rosia Montana are nevoie de sustinere.Astia oriunde este un protest isi fac si ei aparitia acuma mai violenti ca niciodata.Daca tot vreti salvarea Rosiei pai cu ce planuri veniti , nu am nici unul de cand protestati impotriva proiectului!
Jan 18, 2012
alex
Serios? Fii atent ca facem lectii ca la primara. Vezi tu chestiile alea din paranteze – in cazul de fata ne intereseaza “partitiv”. De gramatica tine, zic! Am cautat o definitie care prezinta un exemplu aproape identic cu fraza scrisa in primul comentariu, si anume: Cel mai bun din/dintre toti in cazul prezentat de DEX. Asadar, mai draga mai, lasa vrajelile ieftine pentru copii care te cred. E a doua oara cand iti demonstrez ca nu e nimic gresit gramatical in propozitia respectiva. Cred ca tu esti ala care trebuie sa mai insiste la gramatica.Poate ai mai uitat cate una alta. Nu e nici o rusine; manuale inca se mai gasesc de cumparat.
Jan 18, 2012
Marius Ghilezan
ce fain e sa carcotesti din anonimat. Deobicei nu dau replici la id-uri şi ip-uri. În ziare. E ultima dată cand mai bag în zamă anonimii şi a(r)ici.
so on, vorba lui Liiceanu
Jan 18, 2012
alex
Foarte trist raspunsul tau. Vad ca nu ai probleme cu anonimatul atata timp cat te ridica in slavi si iti apara punctele de vedere. Devine o problema atunci cand se iveste cineva care are ceva de zis, nu-i asa? Trist! Faptul ca nu mi-am dat numele complet nu are nici o relevanta. Parerile raman aceleasi. Dar se pare ca trebuie sa fie ale “cuiva” ca sa conteze. Trist! Eu nu sunt persoana publica, numele meu nu are rezonanata. De asta am gasit inutila iscalirea cu un nume complet. Vorba lui Jules Renard: “Binevoitor fata de umanitate in general si teribil cu fiecare individ in parte”.Trist!
Jan 19, 2012
Strikee
Tudor, ai dreptate. si eu am vazut ca instiga la violenta pe oriunde pot. Asta, in lipsa de argumente valide. Nu au venit niciodata cu solutii concrete pt salvarea zonei, dar se opun celor care au venit cu rezolvari care se pot aplica fara probleme.
Jan 19, 2012
Lucian Dobrovicescu
Domnule, incep prin a va trimite in mama dumneavoastra. Sunteti atat de cretin incat nu stiu de unde sa incep. Am sa incerc sa ordonez aberatiile pe care le-ati scris pentru care meritati insulta de mai sus. In primul rand, aveti o fantasma conform careia revolutia romana putea sa inceapa la un meci Poli cu Dinamo. Mai rau, ati scris o carte despre asta. Domnule, duceti-va in mama mamei dumneavoastra! Asa o aberatie n-am auzit in viata mea! Stadionul este un loc de colectare si deversare, nu un loc de nascare. Sa va explic de ce s-au inventat stadioanele.
Stadionul este un mare canal prin care se purjeaza testosteronul in exces, care altfel s-ar manifesta in societate, anarhic, periculos. Trec peste faptul ca e foarte gay ce se intampla pe stadioane (barbati idolatrizand un grup de barbati care se bate cu un alt grup de barbati iubit de cealalta parte a galeriei, formata tot din barbati), pentru ca ma intereseaza esenta stadionului, anume aceea de a avea un loc in care poti sa-ti urasti deschis adversarul, poti sa-i strigi moartea.
“Paine si circ” inseamna sa-i dai entertainment si haleala dobitocului pe care il conduci, poporul. Romanii, care aveau nevoie de taxe, de o piata de desfacere si de soldati (copiii cetatenilor), organizau pestadioane “circ” si imparteau paine. Ca sa-i atraga, le dadeau ceea ce doreau: moarte. Ii puneau pe gladiatori sa se hacuiasca intre ei, apoi puneau lei sa sfasie crestini si evrei, apoi rastigneau condamnati etc. etc. In acest timp, serviciul de catering functiona ireprosabil: se serveau vin si paine pe de gratis. Plecai acasa ghituit si vizual satisfacut.
Vremurile s-au schimbat putin, dar conceptul de “paine si circ” a ramas. Acum “Circ” este si televizorul, dar inca mai exista oaza de fundamentalism numita stadion. Acolo vin cei ca dumneavoastra, sangerosii, testosteronicii care doresc bataia, mutilarea, moartea oricui, numai sa curga sange. Ultrasii isi idolatrizeaza echipa si isi urasc adversarii. vin cu religiozitate la templul violentei, stadionul, sa zbiere si sa racneasca din suprarenale pofta de violenta.
Afirmati ca sunteti “nascut si crescut pe stadioane”. Eu merg si mai departe si cred ca ati fost si conceput pe stadioane. Adica intr-un loc menit sa purjeze, sa scurga, sa deverseze. Adica direct in canal. Stadionul colecteaza scurgerile inerente ale unui grup mare de oameni, ademenindu-le cu fierberea de acolo, dandu-le iluzia existentei, eliminandu-le putin mai tarziu.
Ca atare, este inutil sa aduceti din stadion ceva inapoi in societate, fie el chiar si un text de blog, altfel decat pentru analize, caci ar fi ca si cum v-ati pastra fecalele in loc sa trageti apa dupa ele.
Stadionul este un veceu in care bacteriile au voie sa traiasca. E veselie mare cand mai care inauntru cate un carnacior sau o balega, dar e dezastru daca sare ceva afara. La fel sunt si panseurile dumneavoastra despre tot ceea ce se intampla in afara stadionului, in afara veceului: ganduri infecte, stropi ce murdaresc.
Feb 14, 2012
Radu Crăciun
Mhm. Ar trebui sa te bucuri ca ai provocat atatea reactii. Probabil ca la sfarsitul unei cariere de anonim, reactiile astea (fie ele si negative) sunt un blasam. Ajunga-ti! Nu stiu sigur daca sunt sau nu hipster, iar cu pietre stiu sigur ca nu am aruncat. Dar ce zici mataluta aici e nu “cam”, ci foarte prost. Imi pare chiar foarte bine ca ti-ai luat-o la ficatei. Nu destul, dupa gustul meu. Era mai bine daca te faceau si marir sl Revolutiei pe care aproape ca ai facut-o! Ce sa-ti spun! “Eram aproape intrat in istorie daca nu…” Hai sictir, ratatule! Si daca tot citesti tu asa de pe net chestii, si il citezi pe Liiceanu si pe Tăntălan,la gramada, poate arunci un ochi si peste articolul asta: http://dilemaveche.ro/sectiune/tema-saptaminii/articol/hipsterism-hipsteritate#
Hai, te pup. Pa.
A…si poate mai incetezi si tu sa fii prost!
Mie poti sa-mi raspunzi ca uite, eu nu sunt anonim.
Feb 18, 2012
Alexandru
Fara raspuns la intrebarea mea?
Apropo, se scrie “aceeasi greseala”, nu “aceiasi greseala”. E mai greu cu gramatica romana.
Dec 7, 2012
Andrei Ruse · scriitor, promoter cultural
[…] Replică la articolul lui Marius Ghilezan, Hipsteri, nu ultraşi, din care […]