Medi și puiul de lăstun

Medi, cu ochiul sticlos şi clonţul ei mare cât veacul, trăncăneşte despre moarte şi viaţă puiul de lăstun aşteaptă lămurirea.

Ultimul jucător al Ripensiei a plecat puţin

Gheorghe Glisici, extrema stânga a juniorilor Ripensiei Timişoara, a plecat să reîntregească echipa celestă. A fost ultimul supravieţuitor al epocii când cluburile româneşti jucau de la egal la egal cu marile formaţii europene.

Italia sub zodia celor “5 stele”

Mişcarea “5 stele,” ultranaţionalistă, înfiinţată în anul 2009 de comediantul italian Beppe Grillo,  a obţinut ieri, conform Exit-Poll-urilor, 29% din sufragiile alegătorilor din cizmă.

Ruga lui Ezicăprar

Penalii scoate-i la raport, femeie, cu denunţuri scrijelite pe beţe de cort, adu-i ruşinaţi în lanţuri,

Cruduţa şi Marele Urs

Cruduța era un vrej în pădure. Licuricii și fluturii de noapte au vegheat-o. Unchiul Sam, stăpânul pădurii, a avut grijă ca ea să fie udată, tunsă, frezată și pregătită pentru ziua venirii Marelui Urs. Te-ai fi așteptat să i se citeşte

Analiză ARRP: Doar patru ministere din Guvernul României folosesc eficient departamentul de relații publice

Guvernul are specialişti în comunicare, dar – de-a lungul anilor – factorul politic nu a folosit mai deloc departamentele de PR, în misiunea lor fundamentală de planificare strategică şi de comunicare eficientă.  Din analiza ARRP,  efectuată de Alina Dolea, vicepreședinte al asociaţiei pentru educație și instituții publice, reiese că în majoritatea ministerelor departamentele de relaţii publice sunt reduse la funcţii instrumentare: scriere și editare de materiale, relații cu presa, comunicare internă, organizare de evenimente și furnizare de informații publice conform Legii 544/2001 – legea liberului acces la informațiile de interes public.

Analiza completă a fost publicată în Public Relations Review, cea mai veche revistă dedicată studiului relațiilor publice, și poate fi găsită și citată de la următoarea adresă: http://dx.doi.org/10.1016/j.pubrev.2011.12.00 Sandra Pralong, preşedintele ARRP, invită autorităţile la dialog cu membri Asociaţiei Profesioniştilor din Relaţii Publice.

Ca unul care am lucrat în mai multe guverne pot confirma acest lucru. Am instruit poate mii de comunicatori publici. În 1998 am avut chiar iniţiativa organizării unei asociaţii de profil. I-am ajutat pe funcţionari cu sfaturi, referinţe şi tactici pentru a se impune în ministerele lor, ca funcţie de management, nu de anexă.
De prea multe ori, în luarea deciziilor privind comunicarea instituţională nu sunt consultaţi. Ei trebuie să comunice ce li se dă. Mai mult, purtătorii de cuvânt, fapt aberant, nu participă la şedinţele în care se iau decizii. Întrebarea obsesivă era cum să convingem politicienii de funcţia de bază a comunicării? Planificare, planificare şi iar planificare. Răspunsul poate fi căutat doar în aroganţa celui care prin anumite împrejurări de partid şi de stat a ajuns de la coada vacii, direct cu ştampila ministerului în mână. Mai trebuie să treacă ani pentru ca politicienii noştri să înţeleagă că PR-ul nu este o cârpă-n casă.
Taguri: , ,

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.