poker

Un joc dur ca viaţa, frumos ca viaţa, pe care n-ar strica să-l știm cu toţi

    La fel cum piloții de avioane de linie se antrenează mai întâi zeci şi sute de ore pe simulatoare de zbor înainte de-a transporta sute de oameni cu 800 de kilometri pe oră, și noi cei care trebuie citeşte

miciuri 2

Poema muncii

Sfârâie micii în jar proletar ard hălcile în furci de grătar fum de mahorcă mesenii cinstesc halbe la metru berarii servesc.   iar defilează izmele de miciuri Nicio paradă, doar răstigniri prin beciuri.   Dincolo de geam, dublurile privesc cu citeşte

floriile

Intrarea lui Iisus în Ierusalim

Astăzi e ziua în care Iisus intră în Ierusalim călare pe un asin. Îl înviase pe Lazăr, mulţimea îl însoţea. Cei mulţi strigau: “Osana!” În limba ebraică însemna “salvează-ne.” Oamenii l-au văzut în timp ce dărâmă tarabele negustorilor şi cum citeşte

stoicov 2

Duelul Stoicov-Manolo s-a sfârşit

Adrian Stoicov şi-a dat jos tricoul de antrenor pentru a urca la cer şi a întregi echipa galactică a lui Poli. S-a sfârşit la doar 49 de ani, un cancer fudroiant l-a terminat în mai puţin de două luni. Un citeşte

monica

Filosoful şi procuroarea vor arde LIDEgazul

Pentru Comisia LIDE (de justiţie şi libertăţi civile) a Parlamentului de săptămâna viitoare, când se va discuta din nou despre OUG 13, Dana Gârbovan, preşedintele Uniunii Judecătorilor, nu mai trebuie brifată, în schimb, Gabriel Liiceanu, invitatul special al #rezist Monica citeşte

Obţinerea unui loc de muncă în PR: Cum să ieşi în evidenţă în industria Relaţiilor Publice?

PR

Vrei să intri în atenţia publicului? Dar ai oare ceea ce trebuie pentru a fii angajat?

Relaţiile publice sunt un domeniu divers. Cu cât mai mult îţi vei consolida trăsăturile şi dezvolta abilităţile, cu atât mai mult vei ieşi în evidenţă faţă de concurenţa care luptă pentru aceleaşi locuri de munca ca tine.

 

Poate ca ai o idee de bază despre ce caută firmele de P.R. pentru joburile pe care le au disponibile, responsabilităţi, precum scrierea de comunicate de presă şi bune abilităţi de comunicare. Cu toate acestea, există mai mult decât atât. Descoperă trăsăturile şi abilităţile necesare pentru a deveni competitiv în acest domeniu:

 tablou

Trăsăturile unui P.R. profesionist şi talentat cu adevărat

 

P.R. profesionişti îşi fac treaba ca la carte. Ei ştiu ce sa spună, cum să spună şi când e momentul să zică ceva- cu graţie şi stil. Ei oferă cele mai bune comunicate de presă şi au cele mai bune conexiuni.

Cei mai talentaţi P.R. au următoarele trăsături:

 

Sunt pregătiţi: Cei care ies în evidenţă au întotdeauna un smartphone, un carneţel şi un pix –  poate chiar un aparat de fotografiat – la îndemână pentru întrunirile spontane care pot apărea.

 

Sunt buni la comunicare şi relatii: prietenoşi si abordabili, spun poveşti minunate şi menţin conversaţii autentice şi semnificative.
Sunt informaţi: Dacă îţi cunoşti compania, clienţii, ai informaţii relevante din mass-media, atunci poţi rămâne în contact cu nevoile celor cu care lucrezi.

PR-ii profesionişti rămân informaţi, învaţă mereu ceva nou – şi mai presus de toate – ştiu întotdeauna ce îşi doresc clienţii lor.

 school-public-relations

Scriu profesionist: Această îndemânare nu ar mai necesita menţionată, dar scrisul îi prezintă ca profesionişti în redactarea e-mailurilor, a scrisorilor şi pentru toate celelalte mijloace de comunicare scrisă.

 

Comunică  uşor (persuasivitate): Nu se poate lucra în domeniul P.R. fără schimb de informaţii valoroase cu alţii. Ar trebui să fii în măsură să faci schimb de cunoştinte despre produse sau materiale ale firmei tale şi să conduci prezentări pozitive suficient de puternice pentru a convinge alte organizaţii.
Iau notiţe şi urmăresc micile detalii: Veţi dori să deţineţi informaţii importante pentru referinţe ulterioare ori de câte ori este necesar, în plus trebuie să menţineţi clientela mulţumită, asigurându-vă că firma lor păstrează cea mai buna imagine publică.

 

Sunt răbdători: Va trebui să aşteptaţi rezultatele muncii de P.R.. Aceasta este o necesitate absolută.
Fac conexiunile corecte: Ajung la jurnaliştii corecţi şi publicaţiile corespunzătoare si relevante pentru industrie.

 

Au capacitatea de a rezista: Acest post nu este pentru cei blânzi. Sunteţi în ochii publicului, aşa că va trebui să faceţi faţă  criticilor. Va trebui să rămâneţi puternic pentru compania pe care o reprezentaţi.

Aptitudini ale unui adevărat P.R.

scriereAcum că aveţi idee despre trăsăturile de personalitate pe care le necesită o carieră în PR, trebuie să şti care sunt aptitudinile pe care viitorul tău angajator le caută. Următoarele aptitudini, necesare pentru a ieşi în evidenţă faţă de concurenţă:

Abilităţi de scriere: nu doar vorbi despre ce aptitudini excelente de scris ai, ci arată-i angajatorului articole scrise de tine, în special publicate.

Comunicatele de presă sunt destul de impresionante şi recomandate.

De asemenea, trebuie să ai abilităţi de lucru cu multimedia: jurnaliştii caută persoane care utilizeaza video,

slide-uri, sau imagini.

 

Experienţa acumulată pe parcursul stagiilor: Asigură-te că acumulezi cunoştinţe prin colaborarea cu diferite agenţii sau organizaţii. Arată-le angajatorilor exemple de ştiri pe care le-ai prezentat sau campanii care au dus la rezultate pozitive. Demonstrează capacitatea de a te vinde pentru a convinge pe alţii să te angajeze.

 

Ascultare: Nu există nici o modalitate mai bună de a demonstra abilităţile de ascultare decât de a pune întrebări inteligente la interviu.  După cum am menţionat în secţiunea de trăsături, trebuie să şti ce au nevoie şi ce îşi doresc clienţii în orice moment, iar capacitatea de a asculta cu atenţie este necesară pentru asta.

Abilităţi de corectare

Asiguraţi-vă întotdeauna că vă uitaţi peste toate scrierile pentru a depista erorile şi greşelile de scriere.

hearing

Abilitatea de a relaţiona cu mass-media:

În cea mai mare par

te a carierei va trebui să te ocupi cu mass-media. Vei avea nevoie să te familiarizezi şi să descoperi cele mai

bune practici ale acesteia.

 

Experienţa Social Media: Este o decizie înţeleaptă de a-ţi face cunoscută prezenţa pe social media în timpul facultăţii. În acest fel, vei fi remarcat de clienţii cu branding-ul lor social. Competenţele de lucru în Pinterest, Tumblr, Facebook, LinkedIn şi alte platforme ar fi benefică.

 

Încă ceva. Dacă ai fost la vreun miting anticorporatist şi ai poze pe reţelele sociale, nu spera la un job într-o multinaţională. HR-ii sunt puşi să monitorizeze şi alte aspecte….

 

 

 

Taguri: , , , , ,

Commentarii (2)

  1. Mar 20, 2017

    Enache Alexandra

    O perioada m-am tot gandit ce presupune aceasta meserie. Uneori chiar ma intrebasem de ce nu am urmat o facultate care sa-mi ofere un job intr-un astfel de domeniu. Dupa ce am citit articolul trag concluzzia ca poate nu mi s-ar potrivi acest job atat de bine pe cat credeam.

  2. Apr 15, 2017

    Virtual Private Server

    Pentru majoritatea persoanelor aceasta etapa in cautarea unui loc de munca este dificila, iar pentru o persoana cu nevoi speciale acest test poate fi de citeva ori mai anevoios si mai emotionant. Interviul seamana mult cu o afacere – in care angajatorul isi alege persoana potrivita pentru a rezolva sarcinile sale, iar aplicantul este acel individ cu sau fara dizabilitati care incearca sa-si vinda cit mai avantajos serviciile prin abilitatii, deprinderile si cunostintele ce le poseda.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.