Medi și puiul de lăstun

Medi, cu ochiul sticlos şi clonţul ei mare cât veacul, trăncăneşte despre moarte şi viaţă puiul de lăstun aşteaptă lămurirea.

Ultimul jucător al Ripensiei a plecat puţin

Gheorghe Glisici, extrema stânga a juniorilor Ripensiei Timişoara, a plecat să reîntregească echipa celestă. A fost ultimul supravieţuitor al epocii când cluburile româneşti jucau de la egal la egal cu marile formaţii europene.

Italia sub zodia celor “5 stele”

Mişcarea “5 stele,” ultranaţionalistă, înfiinţată în anul 2009 de comediantul italian Beppe Grillo,  a obţinut ieri, conform Exit-Poll-urilor, 29% din sufragiile alegătorilor din cizmă.

Ruga lui Ezicăprar

Penalii scoate-i la raport, femeie, cu denunţuri scrijelite pe beţe de cort, adu-i ruşinaţi în lanţuri,

Cruduţa şi Marele Urs

Cruduța era un vrej în pădure. Licuricii și fluturii de noapte au vegheat-o. Unchiul Sam, stăpânul pădurii, a avut grijă ca ea să fie udată, tunsă, frezată și pregătită pentru ziua venirii Marelui Urs. Te-ai fi așteptat să i se citeşte

Metroul timişorean va avea o staţie psihedelică

Nervos cu nervii, prea presat de Crin Antonescu să adune mai mult de 15% la alegerile europarlamentare, ultra măzăritul primar al Timişoarei a anunţat printre palmieri, ieri de 1 aprilie 2014, tronsonul primei linii de metroul de la Gara de Nord la Aeroport, via Piaţa Operei, ‘nenţeles cu peron pe partea dreaptă.

„Asta e soluţia – liniile de cale ferată trebuie să fie duse în subteran, şi cu această ocazie sigur că se va realiza şi o conexiune tip metrou între câteva puncte cheie ale oraşului nostru: Gara de Nord, zona mall, Gara de Est, aeroportul, toate pot ajunge să fie legate şi se va putea face repede şi la preţuri convenabile aşa ceva. Sunt acele utilaje cârtiţă care străpung munţii, merg pe sub mări, pe unde vrei”, a spus RobuCiteste mai mult: adev.ro/n16ujn
„Asta e soluţia – liniile de cale ferată trebuie să fie duse în subteran, şi cu această ocazie sigur că se va realiza şi o conexiune tip metrou între câteva puncte cheie ale oraşului nostru: Gara de Nord, zona mall, Gara de Est, aeroportul, toate pot ajunge să fie legate şi se va putea face repede şi la preţuri convenabile aşa ceva. Sunt acele utilaje cârtiţă care străpung munţii, merg pe sub mări, pe unde vrei”, a spus RobuCiteste mai mult: adev.ro/n16ujn
„Asta e soluţia – liniile de cale ferată trebuie să fie duse în subteran, şi cu această ocazie sigur că se va realiza şi o conexiune tip metrou între câteva puncte cheie ale oraşului nostru: Gara de Nord, zona mall, Gara de Est, aeroportul, toate pot ajunge să fie legate şi se va putea face repede şi la preţuri convenabile aşa ceva. Sunt acele utilaje cârtiţă care străpung munţii, merg pe sub mări, pe unde vrei”, a spus Robu, citat de Business Magazin.

Deci el ştie să lucre cu cârtiţele. După lungi şi aprinse discuţii cu inginerii proiectanţi – care susţineau că nu e justificat ocolul spre stadionul “Dan Păltinişanu”- Nicolae Robu ar fi spus: “nu-i nimic, procedaţi ca la Piaţa Romană din Bucureşti.” Probabil ştie şi el povestea metroului bucureştean. Pentru că Elena Ceauşescu voia ca proletariatul, în drum spre paradis, să meargă mai mult pe jos, constructorii au făcut totuşi staţia pe care au zidit-o. Mai şcolit decât Nicolae Ceauşescu, dar la fel de autoritar ca dictatorul răpus la Târgovişte, Robu ştie ce-s ălea escaliere şi de aia nu le-a mai pus în proiect. Nu vrea ca metroul timişorean să aibă ceva în comun cu cel bucureştean.

Certat cu Titus Bojin, preşedintele CJ Timiş, care voia ca cele 700 de milioane de lei, cât costă investiţia futuristă a primarului liberal, să fie folosite la canalul Bega – Dunăre, din creditul european garantat de olandezi, a biruit şi de data asta, la fel cum biruie ACS Recaş în meciul cu Steaua.

Pentru că sigur l-a cunoscut pe Eduard Pamfil, reputatul psihiatru timişorean, s-a gândit că la staţia stadion să facă un mozaic psihedelic. Astfel ca druckerul bănăţean să poată vedea în 3D pe Poli, sau stele violete. Profesor de renume timişorean, Nicolae Robu ştie că imaginarul e mai puternic decât Realul şi atunci s-a gândit mult cum să boteze metroul pentru ca în veci pururi faraonul să fie venerat. Şi furtunoase şedinţe au loc în Primărie cum să fie botezat noul ACS Recaş, unii şuşotesc pe la colţuri că ar fi Robetrou, politrou, poliedru sau izâmban. Care o fi mai ocoş?

 

Taguri: , , , , , , ,

Comentariu (1)

  1. Apr 8, 2014

    Horia

    Adevarul este ca arata mai mutl decat de viitor o astfel de imagine, ma intreb oare daca in cativa ani vom vedea metrouri si in alte orase mari precum Cluj, Iasi…
    Eu sunt optimist nu incetez sa sper, ma intreb oare ce ar fi daca ar fi trenuri subterene la noi, ar mai evolua situatia transporturilor la noi?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.