Întotdeauna autorităţile publice s-au temut să transmită mesaje creative, cu impact şi care să producă reacţii. În cazul de faţă, prin transmiterea mesajului: “Diferenţa dintre un consumator de etnobotanice şi o vacă este că ea ştie ce iarbă să consume”, Prefectura Bucureşti s-a întrecut pe sine, în campania “NU etnobotanicelor”. E prima campanie creativă din ultimii ani, lansată de vreo instituţie a statului.Ţinta este noua generaţie de peste 200.000 de adolescenţi care au ajuns la vârsta critică la care pot deveni victimele traficanţilor de droguri. În paralel cu aceste mesaje, timp de şase săptămâni vor fi organizate în licee, ateliere de teatru, fotografie, muzică şi dans, ca o alternativă pentru petrecerea timpului liber.
Curaj instituţiilor publice. Vedeţi că se poate? De ce să fim vaci, când Dumnezeu ne-a dat inteligenţă şi spirit creativ?
Taguri: campania nu etnobotanicelor, Diferenţa dintre un consumator de etnobotanice şi o vacă este că ea ştie ce iarbă să consume, prefectura Bucureşti