OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bădiţă anunţă falimentul #rezist

Florin Bădiţă, promotorul cauzei #corupţiaucide, anunţă pe pagina sa de facebook  că e falit. Taman din Budapesta. Spuen fanilor că are nevoie de 4000 de Euro, pentru a-şi achita datoriile. Bădiţă nu e ca alţii asemenea lui. Cu job şi citeşte

rippled jeans

Poţi ieşi la vânătoare de lei în ripped jeans?

  Blugii rupţi nu sunt pentru oricând şi oricine. E un timp de purtat şi unul de agăţat. Vremea când babele luau pantalonii rupţi şi îi coseau a trecut. Îmi amintesc că într-o carte, de acum jumătate de deceniu, Michel citeşte

poker

Un joc dur ca viaţa, frumos ca viaţa, pe care n-ar strica să-l știm cu toţi

    La fel cum piloții de avioane de linie se antrenează mai întâi zeci şi sute de ore pe simulatoare de zbor înainte de-a transporta sute de oameni cu 800 de kilometri pe oră, și noi cei care trebuie citeşte

miciuri 2

Poema muncii

Sfârâie micii în jar proletar ard hălcile în furci de grătar fum de mahorcă mesenii cinstesc halbe la metru berarii servesc.   iar defilează izmele de miciuri Nicio paradă, doar răstigniri prin beciuri.   Dincolo de geam, dublurile privesc cu citeşte

floriile

Intrarea lui Iisus în Ierusalim

Astăzi e ziua în care Iisus intră în Ierusalim călare pe un asin. Îl înviase pe Lazăr, mulţimea îl însoţea. Cei mulţi strigau: “Osana!” În limba ebraică însemna “salvează-ne.” Oamenii l-au văzut în timp ce dărâmă tarabele negustorilor şi cum citeşte

Importanţa sloganului: Cetăţenii nu vor totul şi nu aleg prim miniştri la alegerile locale

rares_manescu

“Sloganul este acea exprimare sonoră, scurtă, originală, credibilă şi durabilă, fiind propoziţia sau fraza care spune esenţa mesajului de comunicat. Această noţiune provine dintr-un strigăt de luptă al unui trib scoţian: slaugh-ghaien”, aşa începe capitolul dedicat acestui element de promovare în noua ediţie a MANUALUI DE CAMPANIE ELECTORALĂ – elemente de New Media, apărut recent. 

Nu aş fi scris acest post dacă nu aş fi auzit punctul de vedere al lui Alin Teodorescu: “Emil Boc va pierde acum la Cluj mai rău decât Gheorghe Funar în trecut”. E prima oară când mă îndoiesc că sociologul are dreptate. Sigur că în toate măsurătorile, imaginea publică a candidaţilor cunoscuţi ca făcând parte din elita PDL e dezastruoasă. De aceea mulţi candidaţi ai formaţiunii sau ascuns în Alianţe verzi, după plop. Revenind la Cluj, principala condiţie necesară pentru a fi adevărat silogismul: “Boc e PDL, PDL e la podea, deci Boc va pierde” e ca piticul fost prim ministru să aibă un contracandidat.În plus, Emil Boc are ce pune pe taraba electorală a Clujului.

Marius Nicoară, eternul învins, nu are o strategie de învingător. În plus, sloganul său: “Cluj merită totul,” sună cam a strigăt de luptă contra Stalingradului, îmi zicea azi un prieten clujean. Păi, nu seamănă cu Totul pentru Cluj cu totul pentru ţară? Nu! Eşti rău, prieten, drag. “Totul pentru Cluj” vine de la sloganul legionar “Totul pentru ţară.” Şi liberalii nu sunt codrenişti.

Sigur că efectul este aproape de zero. Niciun cetăţean de oraş nu vrea totul, cum nici eu nu vreau gazul pe gratis, ci doar o factură civilizată. Nimeni nu doreşte bazaconii de tip Disnayland, cum promite Nicoară. Şoselele suspendante ale lui Oprescu au intrat în folclor, dar pe el alte raţiuni l-au făcut câştigător.

Clujul merită totul” nu e chiar atât de ridicol ca “Plici, de aici!” al lui Prigoană sau “Rareş Mănescu – Prim-ministrul sectorului 6.”

Taguri: , , , , , ,

Comentariu (1)

  1. May 14, 2012

    andu

    parerea mea este ca sloganul lui rares manescu este cel putin penibil, lipsit de esenta. mult mai inspirate sunt sloganele lui chiliman si poteras, scurte, la obiect, care inspira oamenilor increderea necesara pentru a le acorda votul lor

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.