Medi și puiul de lăstun

Medi, cu ochiul sticlos şi clonţul ei mare cât veacul, trăncăneşte despre moarte şi viaţă puiul de lăstun aşteaptă lămurirea.

Ultimul jucător al Ripensiei a plecat puţin

Gheorghe Glisici, extrema stânga a juniorilor Ripensiei Timişoara, a plecat să reîntregească echipa celestă. A fost ultimul supravieţuitor al epocii când cluburile româneşti jucau de la egal la egal cu marile formaţii europene.

Italia sub zodia celor “5 stele”

Mişcarea “5 stele,” ultranaţionalistă, înfiinţată în anul 2009 de comediantul italian Beppe Grillo,  a obţinut ieri, conform Exit-Poll-urilor, 29% din sufragiile alegătorilor din cizmă.

Ruga lui Ezicăprar

Penalii scoate-i la raport, femeie, cu denunţuri scrijelite pe beţe de cort, adu-i ruşinaţi în lanţuri,

Cruduţa şi Marele Urs

Cruduța era un vrej în pădure. Licuricii și fluturii de noapte au vegheat-o. Unchiul Sam, stăpânul pădurii, a avut grijă ca ea să fie udată, tunsă, frezată și pregătită pentru ziua venirii Marelui Urs. Te-ai fi așteptat să i se citeşte

“Miracolul electoral” de la Roman. “Profetul” Tudor Jijie şi căsuţa lui de magie

Un titlu din presa de azi mi-a atras atenţia. 58,9% dintre romaşcani îl preferă pe profesorul Brătescu. Elena Udrea  este cotată cu 33,03%. Nimic neobişnuit până aici. Ştim că Moldova a fost mai mereu roşie. Dar asumţia că la nivelul colegiului, profesorul Liviu Brătescu este cunoscut de 74,3% dintre repondenţi, el fiind liberal de Ateneu ieşean, mă face curios. Who the fuck is  “Fast Training Consulting SRL”. O simplă căutare în baza de date a Registrului Comerţului ţi-l scoate din spatele tejghelei politice pe Tudor Jijie.  Domnul patron de prăvălie este asistent la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iaşi, Catedra de Management-Marketing, profesor asociat la MBA Româno-Canadian. Şi autor a două cărţi de specialitate la Polirom. Hopa! Suuupriza.Secretarul executiv al liberalilor ieşeni, Marius Dangă, citat de Jurnal virtual, zice că Tudor Jijie e membru al PNL. Cam aici se zdruncină credibilitatea cercetării.

Revenind la rezultatul cercetării: “Liviu Brătescu este cunoscut de 74,3%,” ai fi tentat, ca om al practicilor politice, să cauţi şeful de campanie al acestui candidat. E o performanţă uluitoare să aduci numele unui candidat, în 30 de zile, la aşa o notorietate, mai ales că e plecat demult din “dulşili târg.” Dacă interpretarea rezultatelor cercetării ar fi corecte, e un caz uluitor. Branduri mari din lume nu pot atinge aşa o ţintă high, într-un timp atât de scurt. Traduc. După o lună de campanie, 7 din 10 cetăţeni (car în majoritate nu  au în agenda personală preocupări electorale) îl cunosc pe Liviu Brătescu. Te arde invidia ce strategi electorali are USL. Mai ales că PNL nu a existat niciodată în Roman, în afara unui cerc restrâns de profesori.

Aş fi curios de strategia de comunicare. Poate o predau la cursurile mele.

Apariţia unor institute de casă nu e nouă în România ultimilor ani. Pentru că o cercetare corectă costă zeci de mii de euro, s-a făcut loc pe piaţă şi unor sereleuri care servesc onor clientela. Trebuie să spui ce gusturi ai şi ţi se oferă meniul dorit.

Aşa face şi Marius Pieleanu, “analistul” tembeliziunilor, chemat recent la DIICOT să dea explicatii in dosarul de prostitutie in care este cercetată Andreea Marta, care are şi el o centură de castitate, pe numele de scenă “Avangarde,” o vidanjă publică. Reţeta lui Pieleanu de zi e simplă. Contra unei sume de trei zerouri (scor mic), ţi se oferă ca şi candidat rezultatul poftit. Başca, profesoraşul cu drag de puicuţe se cocoaţă şi pe televiziuni.

Nu înţeleg candidaţii de ce se mint singuri pe banii lor? Oricum sondajele manipulative nu mai au demult niciun impact.

Taguri: , , , , ,

Articole asemanatoare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.