OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bădiţă anunţă falimentul #rezist

Florin Bădiţă, promotorul cauzei #corupţiaucide, anunţă pe pagina sa de facebook  că e falit. Taman din Budapesta. Spuen fanilor că are nevoie de 4000 de Euro, pentru a-şi achita datoriile. Bădiţă nu e ca alţii asemenea lui. Cu job şi citeşte

rippled jeans

Poţi ieşi la vânătoare de lei în ripped jeans?

  Blugii rupţi nu sunt pentru oricând şi oricine. E un timp de purtat şi unul de agăţat. Vremea când babele luau pantalonii rupţi şi îi coseau a trecut. Îmi amintesc că într-o carte, de acum jumătate de deceniu, Michel citeşte

poker

Un joc dur ca viaţa, frumos ca viaţa, pe care n-ar strica să-l știm cu toţi

    La fel cum piloții de avioane de linie se antrenează mai întâi zeci şi sute de ore pe simulatoare de zbor înainte de-a transporta sute de oameni cu 800 de kilometri pe oră, și noi cei care trebuie citeşte

miciuri 2

Poema muncii

Sfârâie micii în jar proletar ard hălcile în furci de grătar fum de mahorcă mesenii cinstesc halbe la metru berarii servesc.   iar defilează izmele de miciuri Nicio paradă, doar răstigniri prin beciuri.   Dincolo de geam, dublurile privesc cu citeşte

floriile

Intrarea lui Iisus în Ierusalim

Astăzi e ziua în care Iisus intră în Ierusalim călare pe un asin. Îl înviase pe Lazăr, mulţimea îl însoţea. Cei mulţi strigau: “Osana!” În limba ebraică însemna “salvează-ne.” Oamenii l-au văzut în timp ce dărâmă tarabele negustorilor şi cum citeşte

10 teme pentru a avea succes în business-ul online

cum sa cresti pe google

Previziunile de afaceri arată că ecommerce-ul va exploda şi la noi în următorii ani. Dacă ai un magazin online sau un site de produse sau de servicii, e momentul să-ţi faci un check-list.

10 paşi cruciali pentru valorificarea tendinţei de dezvoltare:

1. ATENŢIE LA TARGET. Pentru a accede în primele poziţii pe google, acolo unde caută clienţii produsele, trebuie să ai o prezenţă constantă şi de prestigiu. Un SEO bun al site-ului nu e destul. Mai trebuie să ai “nenoricitele” de backlink-uri, pe care le obţi din site-uri cu ranking mare, de peste 4.

2.  CONŢINUT DE CALITATE. Informaţii relevante despre produsele tale. Fotografii atractive, menite să atragă privirea audienţei. Misiunea organizaţiei să fie clară. Politica de retur. Descrierea calităţii şi a valorii adăugate e un plus. Lăsaţi loc de feedback. Nu ştergeţi comentariile negative.

3. CAPCANELE INTERNETULUI. Afacerea online se naşte şi moare pe internet. Aveţi mare grijă să nu încălcaţi regulile google. Algoritmii colosului american judecă mai aspru decât consumatorii obişnuiţi. Atenţie la clone. Nu încercaţi să păcăliţi. Google penalizează copy-paste-ul. Dacă vă faceţi trei domenii pe acelaşi subiect folosiţi conţinut diferit.

4. ÎNCĂRCARE RAPIDĂ. Sub cinci milisecunde. Amazon.com a raportat o creştere de un procent la fiecare reducere cu o milisecundă de încărcare a site-ului. Oamenii sunt foarte pretenţioşi. Nu au răbdare.

5. REŢELE SOCIALE. Cel mai facil mod de a comunica despre produse şi servicii este prin intermediul facebook, google+, twitter, instagram. Nu uita că doar zece la sută dintre cei care ţi-au dat like la pagină văd materialul de promovare, o mică şmecherie care te pune să plăteşti reclamă.

6. RECLAMA PLĂTITĂ. În România publicitatea totală pe net e cam de 60 de milioane de euro pe an. Jumătate “haleşte” google-ul prin adwords. Dacă ai produse ieftine nu-ţi scoţi banii. Nu uita că preţul Coca&Cola e format din 90 la sută costuri de marketing şi doar 10% compoziţia alimentară. Cel mai bine e să-ţi angajezi o firmă de consultanţă pentru o strategie de atragere de link-uri de pe bloguri cu relevanţă. Investeşti la început o mie de euro dar te poziţionezi în trei luni în motoarele de căutare.

sfaturi pentru pescari7. INVESTEŞTE ÎN APLICAŢII MOBILE. Viitorul internetului nu e pe google, ci pe smart-mobile. Dacă vrei ca business-ul tău să reziste în timp ai o paletă largă de opţiuni pentru aplicaţii mobile către un public dedicat. Cu cât eşti mai rapid, cu atât vei fi câştigător.

8. PROMOŢII LA PRODUSE ŞI SERVICII. Românii se dau în vânt după mochangeală. E o strategie bună de marketing, care pe moment nu-ţi aduce mari câştiguri, dar îţi readuce clienţii. Ăsta-i câştigul. Ce te costă să oferi un masaj gratis dacă eşti maseur? Omului îi plac lucrurile gratis. El le povesteşte. World-by-month.

9. NEWSLETTERE. Obţinerea cât mai multor adrese nu e numai un scop în sine, ci şi un mod de a comunica clientelei noile produse. Lăsa-ţi un loc de chat online.

10. PLANIFICARE STRATEGICĂ. Orice afacere trebuie educată, crescută şi trimisă în lume cu haine curate şi batiste elegante. Nu ştii cum să-ţi faci asta, dă-mi un semn! Aici.

 

 

 

Taguri: , , , , , , , , , ,

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.